пятница, 17 октября 2008 г.

failover implement internet link




Beste allen,

Waar zijn we mee bezig, waarom, wanneer en wat komt er uit al dit werk? Dit is een vraag die iedereen in de klas zich aan het stellen is, en zo gaat dat ook bij ons groepje ("die lui uit Amsterdam en De Bilt" ... UTRECHT MENSEN, ik woon in Utrecht. Ik ben er geboren en - oke, wel in De Bilt getogen - maar nu woon ik weer in het hartsie van de stad in het hartsie van het land, en daarmee uit). Inmiddels weten we zo ongeveer (althans we denken dat we het weten) waar we nou eigenlijk mee bezig zijn.



De interviews met de Westwalbewoners zijn eigenlijk wel afgerond, we hebben veel audiomateriaal.
We zijn vorige week bij Wout thuis bezig geweest met de opnames te monteren, te mixen en eigenlijk volledig uit hun verband te rukken. Aan de ene kant levert dit komische of vervreemdende stukken op, aan de andere kant heerst er in ons groepje nog enige tegenzin voor het 'kapot maken' van de schitterende verhalen van de bewoners. We hebben namelijk ontzettend veel tijd en moeite gestoken in de band met de bewoners. Dit is heel goed gegaan, en de mensen die mee hebben gewerkt hebben hun hele ziel en zaligheid aan ons uitgestort.



Ikzelf heb eerlijk gezegd niet zo veel moeite met het plaatsen van de fragment in een absurde context. Het idee wat we eerst hadden riep bij mij muffe museum voorstellingen op en dat was niet waar ik heen wilde, dus de rare effecten die de beelden die we verzameld hebben met het geluid er onder vind ik juist een goed idee. Wat ik wel jammer vind is dat we eigenlijk geen eigen beeldmateriaal gaan gebruiken, maar stukken uit de oude 'stomme' film die we van Rob (bewoner van de Westwal) hebben meegekregen. Denk je "tof, ik ga fotografie studeren", maak je helemaal geen foto's Hier zal ik mij overheen moeten zetten, en dat komt ook helemaal goed. Ik had uberhaupt even een inspiratieloze inzinking waarbij het werken in groepjes me voor een klein moment ook even wat moeite koste. No offense, ik vind mijn groepje dolgezellig en ik houd van samenwerken. Maar mensen hebben eigen manieren van denken, een eigen idee welke richting het project op moet gaan, een eigen stijl, etc. Door in een team te werken kun je je krachten bundelen zodat er iets prachtigs uit rolt. Maar ik had even het idee dat we naar een compromis aan het zoeken waren waarbij ieders wensen gerespecteerd werden. En een middenweg is vaak nogal suf.



Maargoed. We gaan de stukken uit de oude film en de audiostukken van de interviews onder elkaar zetten, zodat het een vervreemdend effect heeft. We maken een raar verhaal waardoor de kijker zich vragen gaat stellen. De kijker zetten we in een piepklein woonkamertje waarin we de voorwerpen plaatsen (als het goed is mogen we alle voorwerpen van de bewoners lenen), zodat de intieme sfeer die we ervaren hebben achter de deuren van de Westwal toch nog boven komt drijven en het vreemde effect dat de film moet gaan hebben versterkt wordt.



Momenteel zit Jeroen bij zijn chick in Rio (inderdaad in Brazilie) en staan Wout en ik er alleen voor. Ik denk dat we het wel overleven, ik zal hem eens bellen.



Dat is het voor nu
Latuurr, Myrthe



care employee evaluation health performance tool, failover implement internet link, failover load balancing, failover microsoft print server, failover mrtg system.



Комментариев нет: